TARKOVCSR
SOCIÁLNE:
Zaradené pod: Highlighted, Novinky

Súhrn podcastu: „na pozadí BETY“

Milý operátori!

Pripravili sme pre vás súhrn s podcastu „BSG: Na pozadí Bety“ ktorý hostil Pestily na jeho Twitch kanále, hosťami boli Nikita Buyanov a Veritas.

Podcast si môžete pozrieť ako VOD na Pestiliho Twitch kanále – twitch.tv/pestily

Krátky súhrn:

  • Nezazneli žiadné úniky nových informácií počas podcastu, ako Nikita povedal tento podcast bol tématický zameraný skôr na BattleState Games, na Nikitovu a náležitosti ohľadom tvorby hry Escape From Tarkov;
  • Vývojári sú zameraní na opravy chýb v hre, počas podcastu bol vydaný hotfix 0.11.5.2821, ktorý sa venoval niektorým problémo

Pripravuje sa Patch 0.11.7, príde s novým obsahom ( nové zbrane a viac opráv).

Zároveň s patchom 0.11.7 bude WIPE;

Patch 0.12 bude obrovský, avšak momentálne nebol stanovený dátum jeho vydania;

 

Nikita vždy miloval hry ako Half-Life a Counter strike, s priateľmi vytváral módy pre mnoho hier ako Half-Life, Morrowind a Counter Strike. Potom bol pozvaný spoločnosťou v Moskve aby sa stal súčasťou týmu rozvíjajúceho hry. To sa udialo počas záverečného ročníka strednej školy a v tej dobe neexistovali v Rusku školy kde by sa dal študovať vývoj hier. Všetko sa učil sám. Potom nastúpil na univerzitu a nevenoval sa už ďalej vývoju hier. Potom Nikita začal pracovať ako Webový dizajnér, ale vždy túžil po tvorbe hier a preto sa začal opätovne orientovať tým smerom, potom prišiel nápad s univerzom Russia 2028 s Nikita zo svojím priateľom sa rozhodli vytvoriť prehliadačovu FPS hru Contract Wars. Tú hru začali robiť 5 bez žiadnej ďalšej pomoci z vonku. Nikitov sen je vytvoriť veľkú singleplayerovú, príbehovú hru s otvoreným svetom, filmovými cut-scénami pretože to je to čo vždy na hrách miloval najviac.

  • Pri vývoji Escape From Tarkov sa celý tým stále učí nové veci;
  • Komunita je veľkou súčasťou a pomocou pri vývoji Escape From Tarkov, tým vývojarov sa snaží načúvať nápadom komunity i diskusiám medzi užívateľmi a veľa herných mechanizmov bolo pridaných i vďaka vám;
  • Vývojári majú pevnú predstavu o tom kam má vývoj Escape From Tarkov smerovať a pracujú aby ten cieľ dosiahli;

 

  • Pre Escape from Tarkov plánujú vývojári vytvoriť rozsiahly otvorený svet, pričom všetky mapy budú prepojené do jedného veľkého celku, je to ale veľká a náročná úloha, ktorá vyžaduje dostatok času;

Nikita má veľké očakávania spojené s migráciou na novú verziu Unity enginu, migrácia na Unity 2018 je plánovaná na patch 0.12.

 

  • Pred vydaním majú v pláne prepracovať niektoré grafické prvky v hre. Nikita v súčastnosti nie je veľmi spokojný s grafickým spracovaním samotnej hry;
  • Testovací tým existuje a testujú hru a všetky mechanizmy predtým než sú vložené do hry, potom je hra testovaná komunitou a ako Nikita povedal komunita hrá obrovskú úlohu pri testovaní hry a každé nahlásenie chyby a spätná väzba je veľmi prospešná;
  • Nikita povedal že vývojári by mohli dať všetky zmeny hráčom hneď po patchi ale to by nebol testovanie vykonané správne pretože hra potrebuje byť verifikovaná komplexne a niektoré mechaniky sú previazané s vývojom postavy v hre

Ďalší WIPE bude s patchom 0.11.7 a patch 0.12 bude mať tiež WIPE.

 

V Hideoute bude strelnica a taktiež sa snažia o lepší a detailnejšie prepracovanú techniku hry pre ostreľovača. Merače vzdialenosti, vetru, detailnejšia balistika zbraní a lepšie optiky pre streľbu na veľkú vzdialenosť. Nikita hovoril i o nápade že by bolo možné pomocou notebooku v Hideoute spustiť simulátor pre testovanie streľby zo svojich zbraní i na veľkú vzdialenosť.

  • Nikita nepovedal jasné nie pre Offline testovací režim s priateľmi ale momentálne majú vývojári oveľa dôležitejšie priority; Tým BSG má 100 ľudí rozdelených na niekoľko rôznych oddelení.
  • Nikita hráva občas hru EFT (ako BEAR), ale má v pláne sa do intenzívneho hrania pustiť až po vydaní. Nie je to pre neho tak známa stránka hry a vie ho veľmi demotivovať ak narazí na veľmi nepríjemné chyby v hre, ale sleduje veľa videí/streamov a zbiera mnoho informácií a postrehov počas toho.
  • Preberal sa i verejný zoznam najznámejších chýb, Nikita nepovedal Nie, ale zároveň podotkol že môže byť jeho zámer nepochopený alebo dokonca môže byť zneužívaný určitými ľuďmi.
  • Steam audio je plánované na patch 0.12 ale môže byť i posunuté na neskôr ak nebude pracovať podľa očakávaní;
  • Vývojári vedia čo spôsobuje desync a pracujú na jeho odstránení.
  • VOIP je plánovaný na patch 0.12
  • 12 bude pravdepodobne najväčší update v histórii hry.
  • BattleState Games sa možno zúčastnia Gamescomu tento rok ale ešte sa plne nerozhodli.

Vývojári pracujú na Anti-Cheate, je neustále vylepšovaný a zlepšujú jeho funkcie, boj s Cheatermi je kontinuálny boj a čoskoro pridajú možnosť nahlásiť podozrivé správanie hráča v hre. Zároveň bola preberaná možnosť nahlásiť chyby priamo v hre bez nutnosti vypnúť hru a nahlasovať ich cez Launcher.

 

Lokalita Military Base bude predstavená spolu s vydaním patchu 0.12.

Tím vývojárov súčasne pracuje na niekoľkých nových mapách.

Uvidíme sa v Tarkove

Preklad: Peter

Korekcia: Mio

 

0

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
*
Password generation