TARKOVCSR
SOCIÁLNE:
Zaradené pod: Featured, Novinky

Q&A s Nikitou Buyanovovem

Kontraktoři!

Máme nové otázky a odpovědi, které vypracoval Nikita Buyanov na ruských fórech, myslím, že všichni budou spokojeni s otázkami, které byly položeny a zodpovězeny!

Zvláštní poděkování patří Maxu Ulmanovi, moderátorovi oficiální skupiny na vk.com pro transformaci řeči do textu a členu komunity reddit Artoritet, který zveřejnil toto Q&A.

Děkuji vám, pánové, úžasné práce!

 

Otázky a odpovědi:

Q (otázka): Na začátku roku 2018 jste říkali, že jste zahájili proces přechodu na nejnovější verzi Unity a že máte podporu samotných vývojářů Unity. Můžete mi říct, jak daleko jste v této chvíli, co jste již udělali a jaké jsou výhody nového enginu?

A (odpověď): Ve skutečnosti nejsme v tomto směru příliš aktivní, analyzovali jsme možnosti, nová verze Unity může poskytnout mnoho nových zajímavých věcí, které nám pomohou zlepšit naši hru z mnoha perspektiv: od optimalizace až po zjednodušení vývoje hry. Ale nedošli jsme v tomto směru k žádným zásadním krokům, protože naše primární poslání je v současné době patch 0,10, náš technický patch. OBT je také za rohem, musíme se vypořádat s tím, než přejdeme na novější verzi Unity.

Otázka: Je možné, aby se dovednosti charakteru vztahovali k úrovni postavy: například na úrovni 10 můžete mít maximální úroveň síly 5 a na to, abyste dosáhli úrovně síly 51 byste potřebovali úroveň 100?

Odpověď: Už bylo navrženo omezit úroveň dovedností podle úrovně charakteru. Je to možné, ale momentálně nemůžeme říci, jestli to uděláme na 100%. Ani „ano“, ani „ne“.

Otázka: Kdy lze očekávat vydání nových knih EFT?

Odpověď: Nové knihy jsou již napsány a v současné době jsou v redakci. Další kniha bude s největší pravděpodobností pokračováním „Predator“ od Kontorovicha. Kdy? Budeme se snažit, abychom to urychlili, i když hlavní prioritou je samotná hra.

Otázka: Soudě dle animaci s pitím vody (https://vk.com/@escapefromtarkov-igrovye-materialy-demonstrirovavshiesya-vo-vremya-4-go-podka), berete nové animace velmi vážně. Jaké další animace jsou plánované a kdy?

Odpověď: Jak jsem uvedl v mém posledním příspěvku, plánujeme přidávat animace mnoha položek, ale nejsme si jisti, jelikož je to funkce s obrovským dopadem, která vyžaduje testování, úpravu a ladění, takže nemusí být zahrnuta do dalšího patchu . Ale obecně řečeno, všechno, co ve hře můžete používat, doslova všechno, bude mít vlastní animaci. Dokonce i vazelína. A všechno jídlo: sušenky, tušonka, mléko. V podstatě všechno. Nějaký druh šílenství, do kterého jsme se pustili, ale uvidíme, co se stane.

Otázka: Zbraně v EFT se skládají z mnoha kusů. Bude celková odolnost zbraně shrnuta z životnosti jednotlivých kusů?

Odpověď: Ano, každá zbraňová část bude mít svou vlastní životnost, ale to je v budoucnu.
Otázka: Hra má v současné době několik obchodníků. Máte v plánu změnit způsob, jakým funguje opravárenská technika, která spojuje nejen kvalitu opravy / ceny s obchodníkem, ale také typ zařízení: Prapor opravuje pouze zbraně, Skier – vybavení, Mechanic – zbraně, ale lepší kvalitu a větší cenu, Ragman – vybavení, ale lepší kvalita a větší cena?

Odpověď: No, jde o úpravu opravářského systému. Když budeme mít oddělené opravy tlumiče a pancéřových desek, jinými slovy, když bude opravářský systém rozvinutější, možná uděláme něco takového, jak navrhujete, takže každý obchodník opraví výhradně jeden typ zařízení.

Otázka: Budeme schopni přenášet položky mezi hráči, kteří hrají, z rukou do rukou, aniž by došlo k pádu předmětů na zem? To by zajistilo a zjednodušilo hráčskou interakci.

Odpověď: Máme to v budoucnu naplánováno. To totiž souvisí s interakcí mezi hráči: léčení jiného hráče, dávání věcí ostatním hráčům a tak dále, takže si myslím, že to bude pravděpodobně realizováno.

Otázka: Povězte nám něco o Bleším trhu (flee market), jak by to vypadalo?

Odpověď: Bleší trh je systém, který umožňuje každému hráči, když dojde na určitou úroveň, aby své věci dal do prodeje. Takže můžete prodat jakoukoli položku v libovolné výši a vyžádat si některé položky, které jste zkoumali, výměnou (zkoumané položky budou zahrnuty do Codexu). Počet nabídek je omezen, můžete je zvýšit zvýšením obchodních dovedností. Každý hráč bude mít obchodní pověst, která poskytne jisté bonusy. A co je nejdůležitější – Bleší trh bude mít Pokročilé vyhledávání, které pomůže najít například některé zbraňové módy, munici apod. Bude to pohodlné katalogizace veškerého zboží. Také každý obchod ovlivní tržní cenu položky, s níž se obchoduje, a tak se ceny stanou dynamickými, trh se reguluje sám.

Otázka: Jaké výzvě čelíte při opravě chyb? Jaké procento zpráv o chybách v systému bugtracker je užitečné?

Odpověď: Existuje spousta zpráv o chybách a všichni hráči, kteří je posílají, jsou dobří lidé! Poskytují spoustu informací a je mnohem snazší opravit chyby. Poměr užitečných přehledů je velmi vysoký, asi 30%. Nejtěžší věc při opravování chyby je to, že někdy když opravíme i bezvýznamnou záležitost, musíme přepsat polovinu hry což činí vývoj velmi těžkým, ale je důležité to udělat, aby to nepoškodilo další věci. Také, když musíme naléhavě opravit něco neočekávaného, trpí tím ostatní priority.

Otázka: Je to možné, aby se během raidu maximální zdraví každé končetiny snožovalo každým léčením, stejně jako u brnění právě teď?

Odpověď: Určitě hardcore funkce, ale není nutné ji realizovat právě teď.

Otázka: GIB MOSIN

Odpověď: Máme všechny animace, zvuky, modely připraveny. Jediná věc, která brání jejímu uvolnění, je nedokončený kód pro nabíjení kulky za kulkou a osoba zodpovědná za tento kód je v současné době zaneprázdněna ve zlepšování sítě. Ale šance, že Mosin zahrneme v 0.10, jsou velmi vysoké. Nejdřív zavedeme pušku a později na ni přidáme velmi zajímavé úpravy.

Otázka: Prodej a nákup zboží v současné době trvá hodně času. Bude existovat nějaký systém, který by umožňoval nákup zařízení pomocí nějaké předvolby?

Odpověď: Ano, hodláme to zlepšit. Chápeme, že nákup všech zařízení a příprava na raid je pomalý a náročný proces, který trvá hodně času, takže plánujeme zahrnout předvolby zbraní a vybavení, které si můžete koupit.

Otázka: Co se stalo s brokovnicí s dvojitou hlavou? Viděli jsme ji už dávno a stále ještě není ve hře.

Odpověď: Stejná situace jako s Mosinem. Modely a zvuky jsou připraveny, dokončujeme animace a kód pro nabíjení broků.

Otázka: Jsou plánovány nějaké bullpupy?

Odpověď: Ano. Nejsme si jisti, které z nich se dostanou do hry, s největší pravděpodobností DT MDR, DSR-1, Groza.

Otázka: Bude to kalibr 5,7×28?

Odpověď: Ano, budeme mít Five-Seven a P90.

Otázka: Bude EFT představena v Gamescom letos?

Odpověď: V letošním roce jsme se rozhodli nejet na Gamescom, protože se chceme soustředit na patch 0.10 a připravíme se na OBT. Dvakrát nebo třikrát jsme navštívili Gamescom a bude lepší, když se teď zaměříme na vývoj v letošním roce a EFT budeme prezentovat až příští rok.

Otázka: Existují nějaké optimalizace plánované pro zvukový engine?

Odpověď: Pokud myslíte na zlepšení směrového zvuku, pak ano, absolutně. Mnoho věcí souvisejících se zvukem ještě není konečné a po přepnutí na novou verzi Unity jej zlepšíme.

Otázka: Kdy vidíme Bleší trh a aukci?

Odpověď: První iterace tržního trhu je plánována na 0,10. Bude plně funkční, ale nejprve s určitými omezeními.

Otázka: Kdy uvidíme více západních zbraní, jako jsou SCAR a HK416?

Odpověď: Jak SCAR, tak HK416 budou ve hře. HK416 je již vymodelován, přílohy jsou modelovány, SCAR je v současné době ve vývoji.
Otázka: Bude existovat realistická fyzika ragdoll?

Odpověď: Ragdoll je plně funkce Unity. Právě teď řešíme takové problémy, jako je třas těla a protahování končetin při zasažení.

Otázka: Kdy lze očekávat oblečení? Spodní a horní přizpůsobení, které jste slíbili už dávno?

Odpověď: Toto je kosmetický prvek. Chtěli bychom to dokončit rychleji, ale pokud bychom si měli vybrat mezi obsahem nebo opravami, rozhodně bychom si vybrali opravy. Ačkoli jsme již dokončili spoustu svršku a spodků, tak s největší pravděpodobností přidáme tuto customizaci ža tak za 2 updaty. Jinými slovy, budete moci koupit nové trika a kalhoty, takže váš charakter může vypadat drsněji.

Otázka: Kdy vidíme nové dovednosti a budete sílu přehodnocovat a vyvažovat?

Odpověď: Některé nové dovednosti plánujeme implementovat s 0.10. Ale opět, zaměřujeme se na opravy, nikoli na obsah. Síla bude s největší pravděpodobností přepracována.

Otázka: Chystáte se přidat do chování Scavů nějakou rozmanitost, přidat náhodnost, jako hlídky, prohledávání budov, komunikace s ostatními atd.

Odpověď: Rádi bychom velmi rád přidali různorodost, aby vypadali spíš jako lidé, ale to vyžaduje více animací. Nejprve musíme opravit hlavní problémy a pak zlepšíme AI. Animace hlídky jsou již hotovy, takže Scavové nebudou držet zbraně neustále v palebné pozici. To ale vyžaduje ještě více práce.

Otázka: Přidáte HDR?

Odpověď: HDR je ve výchozím nastavení ve hře. Už dlouhou dobu používáme HDR rendering pipeline. Ale obecně máme v plánu kompletně upravit grafiku, ne brzy, ale pozvedneme ji na novou úroveň. Mimochodem jsme k tomto tématu našli mnoho zajímavých lidí, takže si jsem jist, že se později vrátíme k grafice.

Otázka: Bude schopnost vylézt stěny a jiné překážky?

Odpověď: Přidání parkuru by znamenalo, že budeme muset přepracovat všechny úrovně a místa. Ale plánujeme představit přelézání malých překážek, jako jsou ploty nebo silniční kolejnice. Ale nechci zavádět lezení na stěny o výšce člověka.

Otázka: Plánujete rozšiřovat klávesové zkratky? Někteří hráči hrají pomocí kláves se šipkami a obecně vytvářejí vlastní rozvržení.

Odpověď: Ano, s 0.10 plánujeme úplně přepracovat klávesové zkratky. Například bude možné nastavit držení, dvojitý stisk, jakoukoliv kombinaci – vše, co by hráč chtěl.

Otázka: Plánujete nový interface pro pojištění věcí?

Odpověď: Ano, plánujeme vytvořit speciální UI, kde můžete vidět všechny vaše pojistky a získat je rychle a jednoduše. Jedná se o tzv. „Vylepšení offline kvality“ a v současné době je pro nás velkou prioritou. Ne tento patch, ale možná i další.
Otázka: Bude Scav hráč mít své vlastní questy?

Odpověď: Naše koncepce „Scavengers“ zahrnuje procesně vytvořené rychlé úkoly mimo kontext. Toto bude vyvíjeno pro hru za Scav-bosse nebo jednoho z jeho tělesných strážců (budete moci hrát jako šéf nebo ochranka) a pak jej budeme rozšiřovat i na obyčejné scavy. Jedná se o jednoduché úkoly: „Najít munici“, „Někoho zabije a vezměte si jeho výstroj“, „Vyléčete se“ nebo jen „extrahujte“. Prostě každodenní věci.

Otázka: Budeme mít možnost přizpůsobení obličeje: vlasy, obličeje, barva pleti?

Odpověď: EFT vám nabídne volbu z předběžné nabídky hlav (při spuštění nového účtu a po každém wipu). Možná pro hráče EoD uděláme exkluzivní „cool“ hlavu.

Otázka: Kdy začne OBT a bude otevřená pro všechny nebo jen pro některé lidi?

Odpověď: Pracujeme na tom. Hodně záleží na patch 0.10, který musí drasticky zlepšit technický stav hry, pokud jde o výkon a chyby. Chápeme, že jsme již odložili OBT, ale udělali jsme to jen kvůli zlepšení kvality – to je velmi důležité pochopit, zvláště ve hře jako Escape From Tarkov. OBT nebude otevřena všem, bude mírně otevřené, ano, pochopte to jak chcete (smích)

Otázka: Kdy lze očekávat LMG?

Odpověď: Zavedeme LMG s Bossem, který ho ovládá. Avšak ne brzy. Zatím jsme je nezpracovali model a animace pro LMG jsou docela složité.

Otázka: Bude mít možnost držet zbraň na levé straně pro leváky?

Odpověď: Pravděpodobně ne. Hlavním problémem je, že bychom museli všechny animace opakovat specificky pro leváky.

Otázka: Proč neuděláte vlákno, abyste shromažďovali nápady pro questy od komunity?

Odpověď: Proč ne – https://forum.escapefromtarkov.com/topic/78435-suggestions-for-quest/

Otázka: Jaké možnosti pro klany budou existovat?

Odpověď: Neočekávejte klanový systém v dohledné době, protože před tím, než to uděláme, musíme udělat mnohem víc. Samotný systém by měl vypadat takto: Bude hierarchický, bude klanový vůdce, obchodní zástupce, zástupce, každý bude mít svou vlastní odpovědnost; bude tam také Clan Stash, kde můžete změnit vybavení; Možná bude systém úkolů pro klany a hodnocení.

Otázka: Bude podpora pro extrémně široké monitory?

Odpověď: Ano, někdy

Otázka: Máte v plánu vytvořit speciální nástroje pro komunitu, aby mohli lidé využívat herní informace mimo hru, nebo vytvářet vlastní zdroje?

Odpověď: Ano, plánujeme vytvořit speciální API, které umožní hráčům vytvořit vlastní zbraně / staty / atd. tabulky.

Otázka: Plánujete přidat režim online, kde můžeme hrát s přáteli?

Odpověď: Přemýšleli jsme o vytvoření režimu peer-to-peer, kde byste s přáteli hráli proti scavům, avšak bez možnosti zachování vybavení (něco jako offline mod).

Otázka: Máte v úmyslu vytvořit mobilní aplikaci, abystchom získali své pojištění?
Odpověď: Budeme dělat oficiální aplikaci, která vám umožní nejen chatovat, ale dělat i nějaké jiné věci, jako je vaše pojištění, odpovídat na zprávy, obchod, atd., Ale ne brzy.

Otázka: Plánujete omezit ping limit ještě více, abyste zabránili zneužití pingu?

Odpověď: Možná.

Otázka: Máte v plánu vytvořit schopnost tlačit hráče do boje na blízko?

Odpověď: Na začátku jsme plánovali udělat kop na samostatnou klávesu. Pokud se nám podaří správně implementovat ragdoll aby skopnul charakter, tak to uděláme.

Otázka: Bude možné maskovat zbraně?

Odpověď: Ano, plánujeme přidat schopnost je maskovat pomocí jednoduchých vzorů.

Otázka: Jak plánujete implementovat Hideout hráče?

Odpověď: Máme dvě možnosti, které zvažujeme. Buď jednodušší: kde položky ve skrýši by byly pouze textury, které by nepředstavovaly to, co vlastně máte. Nebo složitější: položky, které máte ve skrýši, budou zobrazeny vizuálně v úkrytu, ale ne přesné množství, to je jisté.

A osobně od Nikity Buyanovova:

Právě teď máme spoustu práce. Musíme dosáhnout mnohem více, včetně věcí, které ještě nejsou ve hře a včetně věcí, které vás velmi překvapí. Také chápeme, že vy, komunita, máte velmi velký zájem o technický stav hry a pracujeme na ní, plánuje se uvolnění patch 0.10 do konce srpna. Chceme, abyste cítili všechny potěšení, které hra nabízí, a pochopili, že to není jen hra, ale něco víc. Chceme, abyste tuto hru viděli a milovali, tak, jak to vidíme my, vývojový tým. Díky všem za váš čas. Ahoj všichni, uvidíme se.

0

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
*
Password generation