TARKOVCSR
SOCIÁLNE:
Zaradené pod: Novinky

Q&A s COO BSG Nikitou Buyanovem

Otázka: Budou SCAVové bloudit nebo hlídat oblasti více než předtím?
Odpověď: hm .. myslím, že budou jen bojovat realističtější

Otázka: Koupil jsem hru včera v noci a jsem nadšený! Mam hrát nebo, nebo počkat až příjdou změny změny?
Odpověď: samozřejmě hrát!

Otázka: A jakou munici bude MP7 používat?
Odpověď: 4 typy munice:
– 4.6×30 mm Subsonic SX
– 4.6×30 mm AP SX
– 4.6×30 mm Action SX
– 4.6×30 mm FMJ SX

Otázka: Jak budou přepracována kinetické poškození?
Odpověď: ano, bude přepracováno v 10.5

Otázka: umožní tato aktualizace nakupovaní přes seznam oblíbeného zboží? Např. uložené a načtení seznamu?
Odpověď: zatím ne

Otázka: Kolik bude stá MP7?
Odpověď: zatím nemáme žádnou konečnou cenu

Otázka: Nějaké  zprávy o R700? Modely vypadají úžasně. A my už odstřelovací pušku NATO prostě potřebujeme!
Odpověď: Patch 0.11

Otázka: Jak široký bude moding mosinu, co můžeme očekávat?
Odpověď: 12 modů, pokud si pamatuji

Otázka: Bude wipe do týdne?
Odpověď: Kdybych mohl – řekl bych přesný datum wipu, omlouvám se

Otázka: Budete vybalancovávat zbraně?
Odpověď: Ano, ale ne komplexně, nějaké změny budou.

Otázka: Začne to s přístupem k novým úkolům u Mechanika nebo dříve?
Odpověď: Nová questline bude dříve než nový patch

Otázka: Neplánujete odměny za nejlepší hodnocení v žebříčkách?
Odpověď: Určitě budou nějaké dekorativní věci pro úkryt související s hodnocením. nic užitečného.

Otázaka: Nový  Scav boss?
Odpověď: 0.11

Otázka: Zdá se že přepracovaní ergonomie je potvrzeno a bude postupně ovlivňovat citlivost míření. Bude také ovlivňovat stejně jako brnění rychlost otážení.
A: Úprava ergonomie nesouvisí se zpomalením otáčení.

 

Dále z rozhovoru vyplynulo:

Teleskopické pažby jsou v plánu, stejně jako volné umístění doplňu na kolejních;
• Dalšími mapami budou laboratoř, vojenská základna, pak vesnice nebo maják;
• Je možné, že změní rychlost, s jakou se zvedají dovednosti;
• Rozšíření skrýše (stash) s aktualizací .11 nebo následující;
• storyline Tarkovova dokončíte unikem z města;
• Různé postavy budou mít příslušné skrýše(stash) a úkryty(hideout);
• Ragdoll collision bude testována;
• pokročilé snipingové nástroje, zatím nejsou v seznamu priorit v tuto chvíli;
• Plánují mít systém reputace (?) Pro hráče Scav;
• Je plánováno automatické uspořádání pro stahsku;
• Budou se snažit, aby uvolnili SVD s .11;
• Přizpůsobení tváře: tvář samotná, účes, vlasy na obličeji;
• Jsou spokojeni s animacemi smrti ragdollu (pravděpodobně nejsou žádné vlastní animace smrti);
• Shoulder aim swapping v nejbližší době nebude;
• PTS je plánováno;
• Nikita neměl ponětí, že Scavs při střílení nepoužívají munici;
• Bude se něco upravovat na stavu zbraně;
• Boss na Woods a plánovaná expanze mapy;
• Pokusí se implementovat podporu Vulkánu;
• Klanový systém bude „nestandardní“;
• Nové questy s 10,5;
• Nikdy si nevšimli, že mezi stisknutím tlačítka Skok a vlastním skokem je zpoždění.
• 21: 9 opraví „brzy“;
• Hráči SNS (CIS) tvoří 30-35% komunit hry;
• Stamina bude přímo vázána na váhu;
• Líbilo se jim návrh na provedení animace, dopadu na zem při přetížení;
• Další zbraně po 416 a AR-15: RPK-16, SCAR-L / H, Vector;
• Bipod, dalekohled a dálkoměr jsou naplánovány;
• Klanový systém nečekejte „brzy“;
• Stále diskutují o tom, jak vložit aimpunch do hry správně;
• Rozšiřování továrny je zvažováno;
• Správná implementace holografických mířidel (zaměřená na pohled při otevřených obou očí, pří kterých jsou mířidla „průhledné“) je obtížné, pravděpodobně nepřijde;
• Civilní AR-15 bude k dispozici od lvl1;
• Snaží se simulovat fyzické projevy pásů zbraní, ale je to obtížné;
• Úroveň hydratace / energie bude mít vliv na vytrvalost;
• Podmínky počasí budou ovlivňovat výkon zbraní;
• budou kouřevo UBG (podvěsný granátomen);
• Nemají plány na opakování (i když to nebylo definitivní ne);
• Obchodníci budou v budoucnu umístěni na mapách;
• Chcete-li mapu odemknout, budete muset v budoucnu něco udělat.
• Obtížnost map bude přímo spojena s kvalitou a agresivitou místních obyvatel;
• Hra bude mít samostatný herní režim

0

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
*
Password generation