TARKOVCSR
SOCIÁLNE:
Zaradené pod: Featured, Images, Novinky, Video

Podcast: Talking Tarkov #5

Pátého podcastu se zúčastnili Antonn, Oddbawz, Nikita (COO Battlestate Games) a Klean (jak sám řekl chce být nezávislý streamer, takže s BSG už péct nechce).

EFT přichází do bodu, kdy je již ve hře obsaženo velké množství plánovaných funkcí a a hra přechází do bodu, kdy developeři pracují téměř výhradně na zkvalitnění současný funkcí hry (řešení chyb a oprava současných funkcí), stále, i když méně se jíž pracuje na novém obsahu.

Streamer: Jedním z největších problémů jsou Spawny, které jsou příliš blízko u sebe a jsou tím pádem nejnebezpečnějším místem hned na začátku každého RAIDu. „Například jsem se spawnul do místa, kde se objevilo najednou téměř deset hráčů.“ Nikita: Již jsme odstranili původní systém rozdělování na spawny a mysleli jsme si, že to tím vyváží začátek hry, ale není tomu tak. Je to problém, který musíme ještě přesně detekovat, a potřebujeme k tomu více informací nebo videí.

Po diskusi se Nikita rozhodl snížit čas na obnovení SCAVs z 20 na 10 minut.

Nové animace: AI2 Medkit, obvazy, léky proti bolesti …

MP7 – vybití, kontrola komory, přebíjení

Nikita: Při používání medikamentů, bude jejich efekt dvoufázový: prvotní efekt poskytne částečný účinek okamžitě během užívání. Druhý účinek přijde postupem času a prohloubí prvotní účinek. Pokusíme se přidat i funkci pro zrušení animací.

Pracujeme hlavně na chybách položek, které jsou zahazovány na zem a nejdou sebrat i když je uživatelé vidí na zemi. Problém je na straně serveru.

Streamer: Rádi bychom viděli lepší rozdělení kořisti na mapách. Např. Shoreline. Ve zdravotním středisku je mnoho užitečných předmětů, nicméně ve vesnice a v bažinách není vůbec nic. Nikita: Na změnách se pracuje, až se přidá bleší trh, změní se i loot v mapách. Umělá inteligence a my (vývojáři) budeme řídit looty dle příležitosti a událostí (eventy). Například na některých mapách bude velmi málo zbraní nebo medikamentů. V pokladnách supermarketu budou (nebo mohou být) jen peníze. Někteří obchodníci budou moci jednoduše zavřít krám … To přiměje hráče plánovat, předvídat a sbírat předměty na mapách nebo je hledat na bleším trhu.

Bleší trh: Pokud některé věci nebudou fungovat nebo nebudou fungovat správně, změníme je. Na blešáku budete moci své položky prodávat za hotovost nebo je vyměňovat za jiné zboží. Budete moci nastavit čas a částku vaší poslední nabídky a vaše podezřelé nabídky mohou mít vliv na vaši reputaci u obchodníků, takže je důležité nenabízet například předražené zboží. Pokud hráč hledá zboží objeví se vám jeho nabídka.

Streamer: Kdy se objeví funkce na rozšíření stashky (skrýše)? Nikita: Jde o hideout (úkryt), plánujeme jej přidat před otevřenou betou. Přes hideout a obchodníky budete moci zvýšit velikost stashky.

Streamery: Bylo by fajn, kdyby se dal beta kontejner směnit. Nikita: Poznamenávám si to, uvidíme.

OMICRON Kontejner: Tento kontejner bude větší než gama, ale jeho inventář bude rozdělen (jako u AVS například).

 

Streamer: Myslíte si, že přidáte servery z Jižní Ameriky? Nikita: Pracujeme na tom, nicméně hledáme kvalitního poskytovatele. Nabídky máme, ale za velmi nízkou kvalitu chtějí moc peněz.

Streamer: Co se týče munice, máte plány na vybalancování? Nikita: Budou přidány speciální typy munice (průbojná, nová munice v ráži 5,56mm a 9x39mm, atd…) změny ve balistických vestách a munici budou provedeny za spolupráce s Antonem. U balistických vest je ochrana příliš velká a poškození kinetickou energií střely není realistické a bude se zvyšovat.

Streamer: Ve srovnání s aktualizací 0.10 můžete nám ukázat seznam již vyřešených problémů? Nikita: Zde jsou některé problémy vyřešené pro další aktualizace (16 stránek změn): Problémy klonujících se hráčů na jednom místě, problémy s ořezáváním u některý optik, problémy se zbraněmi, uvíznutí ve stěnách. Optimalizace provozu sítě (důležitý problém, který může značně pomoci síťovému kódu) Problémy s synchronizací dveří – Opraveno pro LOD. Problém s mřížkami. V současné době pracujeme na systému „lehkého vzhledu“, který zkracuje latenci během vystoupení. Naše testy jsou přesvědčivé a prozatím. Veškeré problémy s inventáři jsou vyřešeny na základě inventarizace. Problémy se střelbou budou spojeny s ergonomií zbraně. Zvukový systém se změní, ale je to důležitá práce (změna zvuků v závislosti na množství vybavení a dovedností, například).

Streamer: Jaký bude obsah v aktualizaci 0.10? Nikita: Módy pro SA58, například. Mapa Terragroup Lab: Laboratoř, která má zhruba čtyřnásobnou velikost než Factory.

Miny: budou drahé, ale detektor je spolehlivě odhalí. Prozatím nejsou plánovány, ale 3 typy miny jsou již připraveny.

Streamer: Na čem právě pracujete? Nikita: Pracujeme na mnoha věcech, například na registraci zásahů. Udělali jsme nějaké změny, ale myslím, že vznikly další problémy. Vydáme nějaké předběžné updaty k opravě těchto chyb pro aktualizaci na 0.10. Programování v EFT je komplikované, protože řešení problému často vytváří další problém. Z tohoto důvodu musí být hra testována velkým počtem hráčů.

Streamer: Bude s 0.10 wipe? Nikita: Prozatím, se změnami, které jsme udělali, si myslím, že nepotřebujeme resetovat účty. Systém je připravený na boj s duplikováním v uživatelských účtech. Ale jsou tu lidé, kteří to stále zkoušejí, a víte co? Pokud budou pokračovat, dostanou BAN. Chci, aby aktualizace byly úspěšné. Je to obtížné. 0.9 byla důležitá a povedla se. Teď musíme tuto kvalitu udržet.

Streamer: Jak ovlivňuje výkon serverů? Fungují některé servery lépe než jiné? Nikita: Některé lagy jsou také na serverech, a když server běží několik desítek (stovek) funkcí, server může mít potíže. Mnoho z těchto problémů je také v klientu (imobilizace animací kvůli zpomalení)

Další screeny:

Další otázky:

Otázka: Jaká bude další mapa a kdy? Odpověď: Další mapa bude Terragroup Lab, brzy.

Otázka: Máte plány pro budoucí bose? Odpověď: Další boss bude na Interchange a možná bude mít speciální zbraň jako například kulomet PKM. Eliminace bose bude jediná šance jak se k této zatím raritní zbrani dostat.

Otázka: Uděláte animaci pro oslepené hráče nebo scavs? Odpověď: Plánujeme to, ano.

Otázka: Máte nějakou ochranu proti podvádění na bleším trhu? Odpověď: Ano, existuje jich několik, ale neřeknu vám jaké, přijdete na ně sami.

Otázka: Kdy plánujete přidat do hry nové jazyky? Odpověď: Máme připravený německý překlad, ale naši programátoři pracují na výše uvedených opravách, takže v tuto chvíli to ještě není možné.

Otázka: Můžete do map přidat zvířata? Odpověď: Možná ano.

Otázka: Jaké změny v dovednostech můžeme očekávat v aktualizaci 0.10? Odpověď: Budeme přidávat nové dovednosti a budeme i nadále řešit problémy a chyby se současnými. Ale předpokládáme, že to nebude problém.

Otázka: Máte něco nového pro ještě lepší identifikaci v hře? Odpověď: Teď, když máme vytvořený slot pro pásky na rameno, budeme přidávat různé typy.

Otázka: Zvýšíte FOV? Odpověď: Nemyslím si, že nechceme systém, který toto podporuje.

Otázka: Dokážete vizuálně zviditelnit zásahy do visoru pro okolní hráče? (Na postavě?) Odpověď: Možná ano.

Podcast nám umožnil probrat mnoho věcí, na které jsme ihned odpověděli. Děkujeme Vám za trpělivost a za to že náš projekt sledujete. Hra se rychle rozšiřuje a jen neradi vidíme, že tak velkou komunitu trápí problém, jako jsou ty, které tu máme dnes. Děkujeme všem.

 

0

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
*
Password generation