TARKOVCSR
SOCIÁLNE:
Zaradené pod: Novinky

Patch 0.10.*** – předběžný seznam změn

Operátoři!

Už je to skoro tady! Patch 0.10. na který jste čekali. Dle posledních informací bude patch vydán v úterý 18. 9. 2018.

UPOZORNĚNÍ: bude to na dlouhý čtení !

Co přinese Patch 0.10?

Nebude žádný wipe.

Přidal:

– Vylepšená síťová synchronizace dveří
– synchronizace pozic mrtvol
– Upravená synchronizace granátů
– Vylepšená synchronizace lootu v lokaci
– Redesignovaný systém nastavení ovládacích prvků
– nový přepracovaný systém síťové interpolace (zlepšení přesnosti pohybu, snížení zpoždění, zvýšení detekce zásahů)
– První iterace vylepšeného chování v inventáři (snížení chyb a zasekávání inventáře)
– doplňky a mody zbraní pro SA-58
– puška Mosin
– Přidáno nové dovednosti – Covert Movement (tiché plížení?)

Zlepšení AI:

– Úprava chování bosů, kteří o vás ještě neví
– Opravena chyba, která způsobila, že několik bootů stojí v jednom bodě, během hlídky
– Opravení chyby, která způsobila, že bos se zasek při hodu granátu
– Zlepšena přesnost vrhu granátu u všech botů
– Opravena chyba, která bránila bobotům v kontrole okolí při zastavení
– běžní botové už nemíří jen na hlavu
– Boti, kteří zaslechnou zvuk přestřelky, se už nedívají směrem k potenciálním cílům
– Opravena chyba, která způsobovala, že boti hledli místo dokud slyšeli žádost o podporu
– Opravena chyba, která bránila botům přebíjet zbraň při žádosti o podporu
– Nyní už nebudou boti útočit s nenabitými zbraněmi
– Byly provedeny úpravy u vnímání zvuků u bootů, nyní už úplně neignorují hráče za zády

Optimalizace:

– optimalizace manipulace s předměty z lootu
– Optimalizace stínování
– Optimalizace výkonu animačních procedur
– Optimalizace síťového zatížení
– optimalizace zbraňových modifikací a modelů zbraní a skupin LOD
– Optimalizované vykreslení charakteru v nájezdu, snížená frekvence a fatálnosti zamrznutí na spawnu
– Opraveny různé chyby, které způsobovaly další případy zamrznutí

Opravy v lokacích:

– Obrubník u nové čerpací stanice, který nedávno zmizel
– Opraven problém s hráči za bránu u placeného východ s SUV v Customs
– Exit pro scavy ve Factroy se už nepřekrývá se sejfem
– Opravena geometrie stínu v jedné z mezer ve stěně ve zdravotním středisku
– Opraveno zasekávání mezi bednami ve Factory
– Opraven loot, questové zóny a chyby v noční továrně
– Snížena korekce u čerpací stanice na Customs
– Snížena korekce geometrie za dvojpodlažní ubytovnou v customs
– Opravený úchyt ve zdravotním středisku ve druhém patře – západního křídla
– Dveře věže na Shoreline lze nyní otevřít v obou směrech
– Upraveny spawny ve Woods, aby se zabránilo spawnkillu

– Úpravy provedené na převrácený bedně s granáty ve Woods
– Opraveny dveře ve Factory, které způsobovaly bug nezranitelnosti
– Upraveny spavny v Customs
– Opraveny chyby algoritmu, který někdy způsobil opožděny a hodně blízký spawn
– Přidány nové místa s kořistí a bedny s lootem na Shoreline

Opravy rozhraní:

– Opraveno opakované překrytí obrazovky, které se někdy vyskytlo při ztrátě připojení k serveru
– Nyní tlačítko Reset pouze obnoví aktuální záložku nastavení
– Ukazatel nezmizí na obrazovce modifikace zbraně
– Opravený softwarový zámek u tutoriálu při kliknutí na tlačítko Zpět
– Při prohlídce zbraně v inventáři se nyní zobrazuje přesnost zbraně správně
– Změna rozlišení nyní vyžaduje potvrzení
– Nastavení nyní umožňují vymazání přiřazených
– Akce rychlého vybavení (ALT + LMB) nyní přehraje zvuk vhodný pro vybavenou položku
– Kombinace dvou hromádek nábojů nyní přehraje zvuk při pohybu munice
– Nyní je možné zrušit úpravu ovládacích prvků
– Hotovost z obrazovky odměn nyní přechází na CTRL + LMB
– Pokud dojde k změnám v nastavení, zobrazí se okno s potvrzením
– Použití spotřebního materiálu nyní způsobí zmizí z lišty pro Rychlý přístup
– Počet úmrtí se nyní aktualizuje ve statistikách okamžitě po nájezdu
– Opravena chyba, která udržovala vazbu předmětů i poté, co byla přesunuta na mrtvolu
– Časovače se nyní nepřepínají (změna na monospaced písmo)
– vycentrování předmětu při prohlížení
– Při prohledávání kontejnerů a mrtvol, nyní okamžitě uvidítě kolik slotů v polžce je obsazeno ještě před prohledáním

Vizuální opravy:

– Nyní není se už mizet vegetace v souvislosti s nastavením Nvidia
– Pokud je k zbrani přivěšena sítilna, zbraň – základna nevrhá stín
– Odstraněn bílý proužek od HAMR při zaměřování
– Hustota (jas) osvětlovacího světlometu je snížena o polovinu
– Vylepšení clony pro skleněné vizory
– Opravena vizuální chyba trávníku při dešti
– Opravena chyba, která někdy způsobila explozi granátu neviditelnou
– Odstraněný efekt slunečního světla od kolimátorů a optik
– Opravena chyba související s změnou FOV, která vedla k problémům při zobrazování v optikách a kolimátorech
– Opravena chyba související s změnou FOV, která způsobila, že zbraně stříleli  z kolimátorů
– Opraveno oslnění laserem, nyní nastane, když je paprsek namířen přímo do očí postavy
– Upravena intenzitu odrazu na materiálech objektů za oblačného nebo deštivého počasí
– Dešťové kapky nyní nezmizí z rukou, pokud se postava natáčí
– Opraveny černé zaměřovací kříže na určitých mířidlech
– Nyní je v mlze správně zobrazen odraz ve vizoru
– Opravena chyba optiky Elcan, která umožňovala neustálé zvětšování
– Opravena chyba, která způsobila, že osvětlení nočního prostoru zmizí, když se zaměřuje na sklo
– Opraveny některé nepřesnosti a vizuální chyby při pohybu a animaci postav z pohledu okolních hráčů
– Opraveno zřejmé zmizení světla hráčů v závislosti na perspektivě a vzdálenosti
– Opravena orientaci mřížky u kolimátorů namontovaných v alternativních polohách
– Opravena chyba, která způsobila, že není vidět zaměřovácí kříž v kolimátoru v zakouřeném prostoru
– Vylepšené vykreslování vybavení na postavách (zejména na Scavech) – snížení ořezávání

Opraveny různé chyby:

– Chyba při házení granátů z panelu nástrojů Rychlý přístup
– Chyba, která se vyskytla při rychlém pohybu munice ze stashe do zaplněného inventáře
– Různé chyby serveru způsobující desynchronizaci
– Různé chyby klientů, které způsobily pokles FPS
– Chyba, která se objevila při vazbě a použití konzolového klíče
– Chyba při přemístění objektu do jiného kontejneru, když je propojen
– Chyba, která zablokovala nabídku interakcí s dveřmi v režimu offline po jedné interakci

Různé opravy:

– Opraveny různé chyby způsobující problémy s registrací zásahů
– Opravena rychlost střelby spojená s problémem s FPS
– Opravena chyba, která umožňovala postavně se postavit do nějakého objektu
– Opravena chyba, která způsobovala, že předměty propadávají skrze podlahu
– Chyba, která narušovala interakce s dveřmi a kontejnery, pokud měl hráč v ruce granát
– Opraven problém s nesprávným penetrací přilby a ochranných štítů
– Opuštění raidu je nyní započítáváno do statistiky
– Chyba, která po opětovném připojení způsobila přetržení v geometrii úrovně
– Chyba s opakovaním interakce s dveřmi při pokusu o vykopnutí
– Chyba částí buněk, která zůstaly neroztaženy
– Chyba, která změnila aktuální zdroj složené lékárny
– Chyba při registraci poškození
– Chyba, která způsobila, zaseknutí rukou s pojistou, pokud byl odjištěný granát přepnut na něco jiného
– Opravena chyba, která způsobila vylepšení všech dovedností na max
– Opravena chyba, která někdy způsobila že se zásahy do paží nepočítaly
– Opravena chyba, která způsobila skákání odhozeně zbraně
– Opravena chyba, která způsobila, že se hráč zaseknutí na obrazovce pro vytvoření hry po kliknutí na tlačítko „zpět“ při načítání lokace, a to i po restartování relace
– Opravena chyba, která způsobila, že medkit nebyl použitelný, pokud byl hráč během léčby zraněn
– Opravena geometrie uchycení mířidel, pokud byly na zbrani instalovany pod úhlem 45 stupňů
– Opravena chyba, která hráči ponechala věci i poté, co dal Back, po vysazení do lokace
– Opravena chyby které branila projít dveřmi bokem
– Opravena možnost proskakovat skrze strop v ubytovnách a to pouze běžným skokem s vymaxovanou sílou
– Nyní je možné přesunout věci k prodeji obchodníkovi přetažením
– Opravena chyba, která zabránila vyhození předmětů ze skrýše
– Opravena chyba, která způsobila, že se těla po smrti chvíli cukaly
– Opravena chyba charakteru mrtvého těla, které zmizelo po opětovném připojení
– Opraven krátké předpažbí s lištami MTU002 pro SOK-12
– Střílba na slepo vám již neumožní střílet skrze stěny
– Chyba při opakovaném otevírání dveří, které mohla způsobit otevření z opačného směru
– Chyba, která zabraňuje hráči, vydávat vzdechy před smrtii v první osobě, a ani jakékoli jiné
– Opravena chyba, která z pohledu dalších hráčů zobrazovala vykroucené ruce když se postava chystala hodit granát
– Opravena chyba se zkroucenými rukama se sklopenou pažbou nebo při kontaktu se stěnou a jinými hráči
– Opravena chyba questu „Gardening“ 1, kde nebyla  podmínka „Přežití a výstup z místa“
– Chyba u hráče s prázdnýma rukama, který není schopen změnit si zbraň ani použít vybavení po rychlém úderu sečnou zbraní při hození granátu
– Různé opravy dovedností

Změny:
– Filtr obchodníka nyní skrýje všechny položky, které nejsou zahrnuty ve filtru
– balistické vesty, které Fence nemohl prodat budou nyní rychleji mizet
– Odstraněná animace postavy, která se přítáhne ke dveřím, kapotě, bedně – s výjimkou klepaní na dveře
– Přidány položky nastavení pro screenshoty a konzoli
– Zvýšená jasnost některých reflexních mířidel
– Pokud nyní dojdete až ke zdi nebo k jiné postavě, zbraň se zvedne později. Nejprve si jí vaše postava přitáhně blíže k tělu
– pokud něhoho zabijete jeho zbraň mu nyní nezůstává v rukou, ale vypadne jako by vysela na popruhu
– Nyní je rychlost pádu těla zabitého ovlivněna rychlosti střely
– Stisknutím klávesy ESC v nabídce nastavení po provedení změn nastavení se zobrazí výzva k uložení nebo vyřazení změn
– Pokud hráč opustí RAID (přes ESC, ne přes Exit), jeho postava umírá na serveru (to se nestane pokud je to vinou ztráty připojení)
– Snížena frekvenci zvuků hromu
–  nyní už se skleněné výplně nebudou rozbíjet, když se k nim přiblížíte
– Přidány další informace k některým chybovým zprávám

1

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
*
Password generation