TARKOVCSR
SOCIÁLNE:
Zaradené pod: Featured, Images, Novinky

Čtvrtý díl podcastu Talking Tarkov

Celý záznam zde.

V tomto díle se k COO Nikitovi a oficiálnímu EFT zástupci pro USA Keanovi přidal Dalrth a tester EFT balistických vest Antonn. V průběhu přenosu Nikita odpovídal na otázky, které dostal od EFT komunity.

V úvodu Klean zmínil že je Nikita unavený a že vysílání bude maximálně hodinu a půl dlouhé (stejně to mělo dvě a půl hodiny). Nikita si vzal slovo a mluvil o nadcházejících updatech 8.6.*** a 9.***, ve kterých budou stále pracovat na optimalizaci Shoreline a Customs, zamrzání a zasekávání hry, změně systému spawnů, o kterých jsme psali už minule atd. Od patch 0.9.*** by už Nikita chtěl už implementovat animace pro ošetřování a konzumaci potravin a nápojů (otevírání lahví a plechovek). Ale jelikož je ve hře mnoho předmětů a některé se dají použít i různě, počítá se i s různými způsoby otevírání těchto předmětů během animací.

Anton nadhodil, zdali bude i animace na vypití bělidla? A zdali se znění okamžitý způsob uzdravení ačkoli je končetina dle časovače stále ošetřována? Nikita odpověděl, že v tuto chvíli ošetřování nefunguje dle jeho představa a že tato změna bude zavedena a následně bude uzdravování probíhat formou zvýšení rychlosti regenerace (např.: z 0,1/sec. na 2,0/sec.). Stejný kontinuální efekt bude i u pozitivní nebo negativních efektů medikamentů, které začnou působit po chvíli a postupně budou zvyšovat svůj efekt, ale to je zatím je výhledově. Padlo několik vtipů na použití vazelíny na různé části těla. Mimo jiné prý vazelína pouze i na desych. Nikita se brání, že není opilý, ale unavený.

Antonn zmínil návrh na změnu způsobů krvácení, které se neobjevuje tak často, jak by si no v reálu představoval. Klean připomněl zkušenosti z výcviku mariňáků, kde ho učili, že existují 3 druhy krvácení – kapilární, žilní a tepenné. Na toto reagoval Delrith, že nikdy pořádně neměl šanci krvácet, jelikož hned zdechnul. A i bez těchto další způsobů smrti z vykrvácení různého typu se obejde, jelikož je ve hře dost lehké umřít, takže nestojí o přidávat další možnosti zdechnutí. Nikita si začal utahovat z Kleana, že nebude ze hry dělat simulaci důchodce, který hledá svoje speciální léky na konkrétní příznaky nemoci, ale záleží mu spíše na tom, aby si hráči EFT víc úžili. Takže nechce, aby vývoj dalších updatů směřoval způsobem – přidáme další 50 způsobů jak chcípnout (škrábnutí o rezavý hřebík, udušení se díky odražený hylzně, které vám spadla do krku atp.).

Klean: Když trefím SCAVa dvakrát do nohy Saigou, noha ve statistikách zčerná, ale žádný další efekt to nemá. Mohlo by to v budoucnu třeba vysávat život z celého těla? Nikita odpověděl, že v 0.8.6. nebo v 0.9. to tak bude, že instantní umírání po zasažení „černý“ končetiny zruší a umírání bude kontinuální a opakovaný zásah zdvojnásobí obdržené poškození. Dále Nikita pokračoval o balistické ochraně. Těžké vesty s keramickými pláty budou lepé chránit, ale také se rychleji střelbou zničí, než vesty s ocelovými pláty, které ale budou těžší. Balistiky s keramickými pláty se i častější opravování prodraží a rychle ztratí svojí životnost. Aramidové tkaniny jako je kevlar a balistické vesty z něj vyrobené nebudou tak chránit, jelikož vás projektil nakope a způsobí pohmoždění nebo zlomeninu, ale budou lehké a opravy budou levné. Čím menší má vesta životnost tím je větší šance že projektil projde skrz a zabije vás. Nikita dále zmínil, že si uvědomuje, že současný stav balistických vest není nejlepší, ale že na tom pracují.

Balistické helmy jsou v reálů mnohem méně užitečné. Jejich balistická ochrana odpovídá pouze II. úrovni, takže se v EFT musíme trochu odklonit od reálu jelikož by je nikdo nepoužíval. Takže rebalancujeme ceny a dražší budou lepší.

Náboje budou prodávány po krabičkách ne po jednotlivých nábojích.

Nové animace chůze.

Antonn se zeptal jestli se bude v souvislosti s levelem scava měnit i jeho vybavení. Nikita uvažuje spíše o měnění vybavení scava přes hideout (skrýš) kde budete mít zpravodajský centrum (počítač) a na určitý úrovni budete moci „komunikovat“ se scavama a říkat jim kam mají jít a co hledat a jakou výbavu si vzít, ale hrát za ně budete vy sami.

Byl od nuly předělán systém chování AI (scavů) a sám Nikita se na něm podílel. Předchozí model nevyvíjel, pouze požehnal jeho vzniku. Teď bych chtěl přidat něco na způsob, že při náhlé akci se scavové vyděsí a utečou, nebo se vzdají a odloží zbraň.

V EFT se kromě tří základní frakcí objeví ještě další nehratelné frakce kultisti (členové sekty), vojácí OSN (UN) a ruští vojáci bojující přímo pod Ruskou federací.

Ve hře se objeví všechny 4 generace nočních vidění od monokulárních (které tam už jsou) po panoramatické s reálnými barvami (ty se budou přidávat v nejbližší době. A až budou všechny, bude jejich cena vzájemně vyvážena.

K hororovým maskám Nikita uvedl, že nejsou balistické, ale počítá s tím, ještě jeden typ masky s balistickou ochranou do hry v nejbližší době přidá. Ty zatím představené jsou pouze na parádou pro scav bossy.

Wipe bude s patchem 0.9.*** Nikita se pokusí aby nešlo o absolutní wipe, ale je o částečný, např. aby zůstala reputace u obchodníků, nebo progres v questech.

V celkem dlouhé diskusi o změnách fungování gama kontejneru padlo několik návrhů na změnu, nicméně nic nebylo ze strany Nikity potvrzeno.

SA-58 se objeví až v updatu 0.9.***

Claymory půjdou odpalovat na dálku.

Nikita si jako hlavní úkol vzal zlepšení serverů, ale nejde to bohužel rychle.

Tyto Vánoce už by mohli být k prodeji první propagační předměty se značkou EFT jako třeba trička, mikiny atd.

Možná se objeví krevní stopy na zemi při zásahu nepřítele, které pak bude moci stopovat.

Za dva až tři týdny bude další Talking Tarkov před tím bude ještě druhá část výše zmíněného patch 8.6.*** a update na 0.9.** bude až poté s wipem.

K hideoutu padla neurčitá zmínka, ze se blíží, ale nic konkretního a pak to zakecali. Takže jestli bude, tak až v 0.9.***

2
one comment
  1. Díky !!!

    1

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
*
Password generation